חדשות

תושב מג'ד אל כרום תקף רופאה במרכז הרפואי לגליל בנהריה

שוב אלימות נגד רופאים: בעלה של מטופלת תקף את הרופאה משום שסבר שהכאיבה לאשתו | החשוד נעצר לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים

המרכז הרפואי לגליל נהריה. צילום: רוני אלברט

תושב מג'ד אל כרום תקף בסוף השבוע (ו') רופאה במרכז הרפואי לגליל בנהריה ונעצר.

ביום שישי האחרון התרחש במרכז הרפואי לגליל בנהריה אירוע חמור, במהלכו תקף בעל של יולדת את הרופאה שטיפלה באשתו, זאת בטענה כי בדיקתה של הרופאה גרמה כאב למטופלת.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח ממאבטחי המרכז הרפואי לגליל בנהריה, על רופאה שהותקפה על ידי בעלה של מטופלת במרכז הרפואי. מהחקירה עלה כי החשוד, תושב מג'ד אל כרום, בן 32, אחז בחוזקה בידה של הרופאה שטיפלה באשתו לאחר שסבר שהכאיבה לה. החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בנהריה ובסיומה שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

מדוברות בית החולים נמסר כי "על אף המעשה החמור, המשיכה הרופאה בטיפולה המסור, כל זאת בד בבד עם דיווח והגשת תלונה במשטרת ישראל".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, מסר: "האלימות כלפי צוותים רפואיים היא רעה חולה שהפכה למגיפה. תקיפה פיזית כפי שאירעה ביום שישי האחרון היא לא רק עבירה קשה, אלא גם חציית כל קו אדום. תקיפה של רופאה, המסייעת ליולדת בפעולה שהיא מטבעה רוויית כאב, כל זאת בצורה קשה ועל לא עוול בכפה, היא דבר בלתי נתפש, מעל ומעבר לכל דמיון. כולי תקווה שרשויות החוק יידעו להציב קו אדום בולט וברור. יש לעשות הכל כדי לשמור ולהגן על בטחונם ובטיחותם של הצוותים הרפואיים".

נושאים קשורים:  אלימות נגד רופאים,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  חדשות,  מעצר
תגובות