חדשות

התרומה של "טבע": תרופות בשווי 11 מיליון דולר לפליטים האוקראינים

חברת התרופות הודיעה על משלוח תרופות חיוניות כגון אנטיביוטיקה עבור טיפולים אקוטיים לפליטים האוקראינים, כמו גם מוצרים לתינוקות ולילדים

צוות מערך משלוח התרופות של "טבע" לאוקראינה. צילום: יח"צ

חברת התרופות טבע הודיעה הבוקר (ג') על תרומה של מוצרים רפואיים חיוניים בשווי של יותר מ-11 מיליון דולר לטיפולים אקוטיים כחלק מהתמיכה ההומניטרית המוענקת לפליטים האוקראינים.

התרומה של "טבע" כוללת יותר מ-1.3 מיליון אריזות תרופות בשווי של למעלה מ-10.8 מיליון דולר ומרביתה נעשתה בשיתוף עם Direct Relief. רבות מהתרופות נמנות ברשימת התרופות החיוניות של ארגון הבריאות העולמי (WHO) והן מיועדות בעיקר לטיפולים אקוטיים כגון אנטיביוטיקה, מצבי נשימה ועוד.

בנוסף, החברה תרמה מעל 25,000 אריזות אנטיביוטיקה בשווי של כ-186,000 דולר לארגון איחוד הצלה, כסיוע למחנות פליטים ובתי חולים שדה במולדובה על גבול אוקראינה. התרופות הגיעו ליעדן בשבוע שעבר ומסייעות בטיפול באלפי פליטים שנמלטו מהמלחמה.

בהודעת החברה נמסר כי היא משתפת פעולה עם People in Need, ארגון לא-ממשלתי אירופאי, במטרה לספק כ-82,000 אריזות (בשווי של כ-180,000 דולר) של מוצרים לתינוקות וילדים אוקראינים, הנאבקים בתנאי היגיינה לקויים כתוצאה מהמשבר ההומניטרי.

מהחברה נמסר כי כ"אנו בוחנים כעת תכניות תרומות נוספות ברחבי אירופה ומקיימים דיאלוג עם רשת השותפים הנאמנים שלנו וארגוני סיוע הומניטרי בינלאומיים אחרים כדי להבין את הצרכים המתפתחים ולתרום ממומחיותינו ובעזרת שרשרת האספקה שלנו, תוך שאנו עושים כל שביכולתנו כדי להמשיך ולספק כל העת את סל התרופות החיוניות העצום שלנו לחולים אחרים".

נושאים קשורים:  סיוע רפואי,  חברת טבע,  פליטים,  אוקראינה,  מלחמת רוסיה-אוקראינה,  חדשות,  מוצרים רפואיים
תגובות